Zahtevnejše vadbe na tekalni stezi

Ker vemo, da včasih enostavno primanjkuje idej kako še dodatno nadgraditi vadbo na tekalni stezi, smo vam pripravili nekaj namigov oziroma treningov, s pomočjo katerih bo vaša vadba učinkovita in katera bo izpolnila vaša pričakovanja.
1. »Tek po gozdu«
Ker nimate namena ali možnosti teka po gozdnih površinah, lahko vseeno to vzdušje doživite na domači tekalni stezi. S pomočjo steze lahko simulirate tek v naravi. Kako? Vadba traja 45 minut, zajema pa kombinacijo teka in hitre hoje v hrib. Kar pomeni, da morate s pomočjo naprave prilagajati hitrost in naklon. Možna je tudi krajša verzija te vadbe, ta naj traja 20 minut, nakloni pa naj bodo visoki.
2. »Gorski plezalec«
Visoko intenzivna vadba, s pomočjo katere boste dosegli rezultate hitreje kot sicer. Čas vadbe prilagodite svoji sposobnostim, med vadbo pa je pomembno, da kombinirate visoke naklone in stopnjujete hitrost.
3. Vadba za moč
Pri tej vadbi je pomembna vzdržljivost pri večjih obremenitvah. Svetujemo 1 uro dolgo vadbo, pri kateri že na samem pričetku pričnite z maksimumom, ga vzdržujete kolikor dolgo pač lahko, zadnji del pa malce zmanjšajte vse skupaj. Pomembno je, da se ohlajate dovolj dolgo.
4. Kurjenje maščob
Če želite izgubiti nadležne maščobne obloge, potem je za vas najbolj primeren intervalni trening. Torej kombinacija visoke hitrosti in upočasnitev. Tekom intenzivne vadbe boste izgubili do 400 kcal in delež neželenih maščob. Vadba naj traja najmanj 45 minut.
Ko boste enkrat osvojili in brezhibno oddelali vse ali vsaj nekatere izmed zgoraj opisanih vadb, ni dvoma v to, da vam ne bo uspelo doseč zastavljenih ciljev. Samo eno si zapomnite: potrebna je vztrajnost! Saj veste – kjer je volja, tam je pot!