Ko organiziramo ali pripravljamo določeno slavje, mogoče praznovanje, dogodek, itd., vedno najprej poskrbimo za pravo in ustrezno dvorano. Če se nam je morebiti ta naloga zdela precej enostavna, pa smo spoznali prav obratno, ko smo se tega lotili in začeli z iskanjem, saj vemo, da mora biti dvorana primerna dogodku, treba je upoštevati proste termine, kapaciteto in še vse ostalo. Recimo, najem dvorane v Ljubljani bi lahko rekli, da bo zelo enostaven. Prepričani smo, da v glavnem mestu naše države pač ne more primanjkovati raznih dvoran, ki so primerne za razna srečanja? Pa seveda temu ni tako. Tudi za to, ker je treba še upoštevati druge dejavnike.
Že ko se organizacija začne, je dobro veliko vnaprej načrtovati prav najem dvorane, saj se moramo prepričati, da bo ta prosta v terminu, ko bo naš dogodek. To je lahko tudi mesece prej in je zato pomembno, da se najprej pozanimamo o prostih terminih, potem seveda koliko ljudi dvorana sprejme (koliko jih bomo imeli povabljenih?), kaj vse dobimo v ponudbi, ipd. In, če dvorana ustreza našim pričakovanjem in bo tako ustrezala naših potrebam, jo hitro rezerviramo. Seveda bomo upoštevali tudi ceno za najem, saj praviloma plačamo za najem. Šele potem se lahko lotimo vseh ostalih stvari, ki se tičejo organizacije.
Najem dvorane v Ljubljani je lahko torej enostavna naloga, lahko pa nam vzame ogromna časa in energije že z iskanjem ustrezne. Je pa seveda odvisno, kakšen bo dogodek, koliko bo vabljenih, kakšne so naše potrebe, tudi želje in pričakovanja. Sicer se najde za vsak okus in žep nekaj v Ljubljani oziroma primerna dvorana, je pa zato potrebno toliko prej iskati in tudi rezervirati, da kasneje ne bi ostali brez te. Lahko pa vse skupaj zaupamo profesionalnim organizatorjem, ki bodo namesto nas poskrbeli za vsako podrobnost, pri tem pa jim izrazimo zgolj želje in pričakovanja ter določen finančni okvir ali znesek.