Kljub temu, da so novi avtomobili na fotografijah vedno predstavljeni z velikimi aluminijastimi platišči, si je treba priznati, da so takšna platišča dejansko odlična le na videz oziroma na sliki. Res je, da so platišča iz aluminija ali različnih zlitin videti sodobna, če ne kar futuristična, in da se čudovito svetijo (če niso matirana ali črna), vendar pa je za celoletno uporabo klasičnega vozila še vseeno bolje uporabljati jeklena platišča. Ta sicer na oko niso kaj prida privlačna, saj niso sodobno oblikovana, so vedno videti umazana in celo lahko rjavijo, a če jih prekrijemo z lepo oblikovanimi pokrovi, ne bo tako hudo.
Večina ljudi se sicer odloči, da bo za boljši osebni avtomobil uporabljala tako aluminijasta kot jeklena platišča, pri čemer se odločijo, da bodo aluminijasta v uporabi poleti, jeklena platišča pa pozimi. Zakaj? Ker so kakovostna aluminijasta platišča precej draga (če izvzamemo uvoz cenenih alu platišč s Kitajske), se lastniki avtomobilov običajno odločijo, da bodo na njih precej pazili. Tako jih uporabljajo poleti, za letne pnevmatike, ko pogosto tudi izberejo nekoliko širše gume z nekoliko nižjim profilom, platišča pa imajo inč ali dva več kot pozimi. Tako se poleti poskrbi za odličen videz vozila.
Ko pride zima, pa je takšnih platišč škoda. Vozniki se raje odločijo za nekoliko cenejše zimske gume, torej ožje in manjše, kar pomeni tudi, da potrebujejo druga platišča. Razen tistih, ki dejansko ne razmišljajo, kaj si lahko privoščijo in kaj ne, se običajno odločijo za jeklena platišča. In seveda ima uporaba dveh različnih kompletov »koles« še eno prednost – menjava z zimskih na letne pnevmatike in nazaj je precej poenostavljena, saj se dejansko zamenja pnevmatiko s platiščem vred in ni treba vsake sneti s platišča in jo nadomestiti z drugo. Alu platišča z letnimi pnevmatiki lahko tako zamenjate za jeklena platišča z letnimi pnevmatikami tudi kar sami, ne da bi sploh hodili k mehaniku oziroma vulkanizerju.
Še bolj je uporaba jeklenih platišč seveda pomembna pri drugi vrsti vozil – pri dostavnih vozilih oziroma kombijih in tovornjakih, avtodomih in podobno. Dejstvo je namreč, da so jeklena platišča veliko močnejša od aluminijastih, in če nameravate v svoj kombi naložiti nekaj robe, se lahko hitro pripeti, da zanj aluminijasta platišče sploh ne bodo primerna.