Kako deluje optimizacija spletnih strani in kaj to sploh je? Gre za skupek različnih metod, ki se uporabljajo za to, da določeno spletno stran algoritmi iskalnikov med spletnimi rezultati uvrstijo čim višje. S takšno metodo lahko poskrbite za več obiska na vaši spletni strani, predvsem pa za to, da vašo stran najdejo tisti obiskovalci spleta, ki se zanimajo za vašo dejavnost.
Zaradi tega je za optimizacija spletne strani pomemben predvsem premišljen izbor ključnih besed, ki jih obiskovalci uporabljajo, ko želijo kupiti določen izdelek, najti ponudnika neke storitve itd. Vsak, ki ima spletno stran ali spletno trgovino, bi se moral vprašati, za katere ključne besede gre oziroma katere ključne besede so pomembne za njegovo spletno stran. Na podlagi teh ključnih besed se lahko nato izvede optimizacija strani za vsako posamezno ključno besedo.
Če recimo prodajate čevlje, zagotovo želite, da vas najde čim več tistih, ki na spletu želijo kupiti čevlje. Vendar pa je za tako splošno ključno besedo, kot je beseda čevlji, konkurenca med iskalnimi rezultati zelo močna. Zaradi tega je pametno poskusiti z optimizacijo še za druge, bolj eksaktne ključne besede, kot so na primer usnjeni čevlji, črni čevlji, čevlji z vezalkami, modni čevlji, ugodni čevlji in tako dalje.
Vsak, ki bo v iskalnik vpisal eno od teh ključnih besed, za katero je bila izvedena optimizacija strani, bo med iskalnimi rezultati na prvi strani našel tudi vašo spletno stran, zato obstaja velika verjetnost, da bo kliknil nanjo in jo obiskal. Prav tako pa obstaja zelo velika verjetnost, da se bo nato odločil tudi za nakup.
Čevlji so bili seveda samo primer, da si lažje predstavljate, kako deluje optimizacija spletnih strani, saj podoben princip velja tudi za vse ostale ključne besede. Ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate ali kakšno storitev ali izdelke ponujate, zagotovo obstaja nabor ključnih besed, ki so pomembne za vas in ki se jih zato splača izkoristiti za optimizacijo. Ta nabor lahko naredite sami, še bolje pa je, če ga izdelajo strokovnjaki s pomočjo orodij, ki so namenjena prav temu, saj bo tako izbor bolj premišljen. Prav tako pa vam bodo strokovnjaki nato pomagali, da boste na podlagi izbora ključnih besed lahko izvedli učinkovito optimizacijo.