Če si želite zagotoviti najboljši spletni naslov, ki bo dobro predstavljal vaše spletne strani ter njihovo naravo oziroma namen, prav tako pa bo pritegnil uporabnike spleta in jim pomagal, da si naslov vaše spletne strani dobro zapomnijo, potem morate najprej vedeti nekaj o tem, kaj so spletne domene in kako delujejo. Spletne domene do spletni naslovi, ki označujejo lokacijo vaše spletne strani (kar načeloma ni povsem res, saj je vaša spletna stran spravljena na tem ali onem strežniku za gostovanje), oziroma povedo uporabniku kje vašo stran najti.
Spletne domene oziroma URL naslovi spletnih strani so sestavljeni iz več delov: predpone, poddomene, domene in domenske končnice. Tisto, s čemer se lastnik spletne strani največkrat ukvarja, ko se odloči za registracijo spletne domene, je vsekakor osrednji del oziroma domena, ki se sklada z imenom podjetja, blagovne znamke, naslovom vsebine na strani. Premalokrat pa se lastniki strani ukvarjajo z vsemi drugimi deli spletne domene.
Tako celo končnico spletne domene največkrat izberejo brez premisleka o tem, kaj ta prinaša, temveč se zanjo odločijo enostavno na podlagi tega, katera imena domen so že zasedena in katera ne oziroma katera so na voljo, če pri domeni spremenijo končnico. Tako na primer nekdo, ki ima slovenski spletno stran zavoljo dobrega osrednjega dela spletne domene nazadnje sploh nima končnice .si (ki je že zasedena), temveč se na primer odloči za manj priljubljeno .eu.
Pri izbiri glavnega dela domene je treba vedeti, da je ta lahko precej dolg – celo do 63 znakov, vsebuje pa lahko tudi na primer številke in pomišljaje. Običajno se uporaba obojega odsvetuje, saj postanejo spletne domene zaradi tega bolj zapletene. Prav tako ni dobro, da so imena dolga, da se težko izgovorijo ali zapleteno pišejo. Poskrbeti je namreč treba, da si ljudje domeno čim lažje zapomnijo.
Ko imate izbrano ime spletne domene, morate to le še registrirati in nato vsako leto (ali v daljših časovnih obdobjih) poskrbeti za njeno podaljšanje.